Veelgestelde vragen

Wanneer komt het nieuwe filmprogramma online?
Het filmprogramma wordt op maandag gemaakt voor de daaropvolgende speelweek, deze loopt van donderdag tot woensdag, zodra het programma online staat is het direct mogelijk om te reserveren.

 

Is de bioscoop toegankelijk voor mindervalide bezoekers?
Ja, beide zalen zijn gelijkvloers en bevinden zich op de begane grond,  Indien u telefonisch reserveert en aangeeft dat u mindervalide bent, zorgen wij voor een geschikte plaats voor u. Er is tevens een toilet op de begane grond

 

Is er een pauze tijdens de film?
Uit onderzoek is gebleken dat een groot deel van het Nederlandse bioscooppubliek een pauze tijdens de film waardeert. Bij Tivoli Theater draaien alle films met een pauze!

 

Moet ik een 3D-bril aanschaffen?
Nee, u hoeft geen 3D-bril aan te schaffen. De 3D-bril krijgt u bij ons in bruikleen en dient u na afloop weer in te leveren. De brillen worden na gebruik grondig schoongemaakt in een hiervoor speciaal aangepaste  afwasmachine en vervolgens nog gepoetst. 

 

Kan ik de Nationale Bioscoopbon inleveren?
Ja, daar zijn we bij aangesloten.   

 

Kan ik de blauwe bioscoopcadeaukaart inleveren? 
Nee, daar zijn we niet bij aangesloten.

 

Soms staat er bij een film OV of NL, wat betekent dit?
Sommige animatie- of op familie gerichte films zijn zowel in de ov (originele versie) als de nl (nederlands gesproken) versie te bekijken. Bij elke film die zowel in de originele versie als de nederlandse versie wordt uitgebracht maken wij de keuze welke versie(s) we vertonen.

Volg ons